El conseller d'Esports de la Generalitat de Catalunya, Bernardo Álvarez, amb la ministra d'Esports, Mònica Bonell després de la reunió mantinguda. (Foto: R.S.)
El conseller d'Esports de la Generalitat de Catalunya, Bernardo Álvarez, amb la ministra d'Esports, Mònica Bonell després de la reunió mantinguda. (Foto: R.S.)
Els esportistes andorrans del CAR de Sant Cugat podrien accedir a nous serveis finançats pel Govern