Dilluns 22 de juny de 2026
|
19:16 H
(Foto: )

Joan Verdú viatjarà a Nova Zelanda per completar la pretemporada abans de la Copa del Món

Andorra la Vella.- Joan Verdú tornarà aquest estiu a Nova Zelanda per completar una estada clau de preparació abans de l’inici de la Copa del Món, prevista per al 24 d’octubre a Sölden (Àustria). L’andorrà viatjarà amb el seu equip el pròxim 11 d’agost i s’hi estarà fins al 15 de setembre, en un bloc d’entrenament que ha de consolidar el treball físic i tècnic de pretemporada. El grup, dirigit pel head coach Natko Zrnčić-Dim, repetirà així una estada habitual en l’hemisferi sud, on les condicions hivernals permeten mantenir el ritme competitiu durant l’estiu europeu.

La preparació començarà a Roundhill Ski Area, on l’equip treballarà inicialment amb esquí lliure com a base. Posteriorment, es passarà a sessions específiques de gegant i supergegant, amb un augment progressiu de la dificultat i amb pistes injectades per simular condicions de competició. Aquesta primera fase s’allargarà fins al 30 d’agost i servirà per acumular volum d’entrenament i reforçar automatismes tècnics.


Després, el grup es desplaçarà a Ōhau Snow Fields, on treballaran fins al 10 o 11 de setembre. En aquest punt de la preparació, les sessions es faran sobre una pista injectada i amb condicions més específiques de cursa, amb l’objectiu d’apropar-se al context real de la Copa del Món.


L’última parada serà Coronet Peak, on Verdú completarà entrenaments més tècnics i traçats curts. Aquest bloc final servirà per polir detalls abans del retorn a Europa, on l’equip combinarà treball físic i sessions de neu entre Andorra i els Alps.  Amb aquesta estada a l’hemisferi sud, Verdú tancarà la fase principal de preparació abans d’afrontar una nova temporada de Copa del Món amb l’objectiu de consolidar-se entre els millors especialistes de gegant.