Dijous 31 de juliol de 2025
|
11:53 H
El director de comunicació, màrqueting i patrocinis del BC MoraBanc Andorra, Toni Alonso. (Foto: BCA)

El director de Comunicació Toni Alonso s'acomiada del BC MoraBanc Andorra

Andorra la Vella.- El director de comunicació, màrqueting i patrocinis del BC MoraBanc Andorra, Toni Alonso, posa fi a la seva vinculació amb el club, després de catorze temporades.

Des dels seus inicis el 2011 al departament de comunicació del club, seguint a la segona etapa a la Lliga ACB el 2014, passant pel càrrec de cap de premsa, comercial i patrocinis, fins a tenir la responsabilitat en la comunicació, el màrqueting i els patrocinis del club en les darreres dues temporades. Catorze temporades on el club ha experimentat un creixement en totes les àrees, sobretot en el vessant dels patrocinadors que donen suport al projecte.

Ara bé, per l'afició, és la persona dels auriculars que es mou pel pavelló sent el realitzador i organitzador de cadascun dels espectacles que s’han viscut a la Bombonera aquestes darreres temporades, exercint de gestor de partits més enllà del que passava al parquet. Tasques que sempre ha portat amb la màxima professionalitat, capacitat de treball, tracte humà, lideratge i, naturalment, estima incondicional pel club de la seva vida.

Des del BC MoraBanc Andorra, la que serà sempre casa seva, han volgut desitjar-li tota la sort del món en els seus pròxims reptes professionals i personals.