Divendres 22 de novembre de 2024
|
01:03 H
El cartell promocional de la segona campanya d'abonats de la temporada del MoraBanc Andorra, 'Fora límits'. (Foto: MoraBanc Andorra)

El MoraBanc Andorra presenta la nova campanya d'abonats amb quasi 2.700 socis

Andorra la Vella.- El BC MoraBanc Andorra ha presentat aquest dijous a la seu del seu patrocinador principal, MoraBanc, la nova campanya d'abonats per una temporada que es presenta "apassionant", segons han qualificat en un comunicat emès pel club. Després de la finalització de la primera campanya al mes de juny, anomenada 'Ens heu fet grans', el club enceta una nova estratègia per poder continuar sumant adeptes després d'assolir quasi els 2.700 abonats. 'Fora límits' neix amb la voluntat que els aficionats al club tricolor puguin ajudar l'entitat a treure la seva millor versió davant els reptes de la temporada, així com superar les pors i explorar més enllà dels límits.

"Fora límits en unes competicions de grans equips, de grans pressupostos, sent un equip que representa un país i juga cada partit com si fos el darrer" han esmentat. Així doncs, a l'entitat tricolor destaca la constant cerca de superació temporada darrere temporada, assenyalant que enguany "mirem més enllà de la frontera establerta" tant amb el primer equip com amb la base i els aficionats.

El club es troba en dades històriques d'abonats i vol continuar creixent sustentant-se al pilar fonamental que és la seva afició. Per això, ja des de la campanya de renovació del juny, l'objectiu era premiar el suport de la Bombonera i mantenir aquest suport vital.