Dissabte 07 de desembre de 2024
|
09:39 H
El cartell de la campanya de la temporada 23/24 del MoraBanc Andorra. (Foto: BCA)

El MoraBanc entra en el 'Joc de Grans'

Escaldes-Engordany.- El MoraBanc Andorra és ambiciós en el seu retorn a l'ACB i aquest dilluns, des de Caldea, s'ha presentat la campanya de captació d'abonats per a la temporada 23/24 amb un lema que no deixa lloc a interpretació com és 'Joc de Grans'. "Tornem a l'elit i ho fem amb les nostres ensenyes d'identitat: som un equip competitiu i que no es dona mai per vençut" ha explicat el director de comunicació del Bàsquet Club Andorra, Toni Alonso, que ha afegit que "el lema bé a dir precisament això, que després d'un any complicat, on hem hagut de baixar al fang de la LEB, hem tornat a jugar amb els grans equips i a la màxima competició. D'aquí el lema".

El club bé de la campanya post ascens, que va assolir xifres històriques, assolint un total de 614 nous abonats, fet que suposa la campanya més exitosa que ha fet mai el MoraBanc. Amb això, actualment l'equip està entorn dels 2.500 seients ocupats, xifra que supera amb escreix els números que presentava l'entitat ara fa un any, abans de començar la LEB, que n'hi havia 1.800. "Ara ja no hi ha preus de LEB per a les noves altes, la campanya, que va ser molt agressiva, ja l'hem tancat" ha explicat Alonso. No obstant això, aquesta promoció i altes no ha repercutit als números de l'entitat, que es tornen a ubicar entorn dels 5 milions d'euros.

"Hem d'estar al més alt nivell i això també vol dir 'Joc de Grans' perquè si no estem al nostre màxim, correm el risc de tornar a patir un descens" ha dit el portaveu del club, que avui s'estrenava en aquestes funcions. I és evident que entre el lema i l'explicació, algú pugui fer referència a 'Joc de Trons' i aquella ja mítica frase que Cersey Lannister li va dir a Ned Stark que "en el Joc de Trons, o guanyes o mors". Quant als números, el club espera arribar entre els 2.700 i els 2.800 tot i que a ningú se li escapa que el somni de l'entitat és poder assolir els 3.000 abonats.

Pel que fa als preus, el carnet de soci, que és el que en altres clubs és el de simpatitzant, la renovació serà per 50 euros (35 per a joves) i la nova alta de 100. Quant als abonats, en el primer nivell oscil·larà des de 380 euros per adults, 270 per familiars i 230 en tarifa reduïda per joves entre 6 i 17 anys i majors de 65. En el nivell dos, els preus són de 235,140 i 120 € i darrere les cistelles és de 120, 75 i 70 euros. Els patrocinadors també han continuat confiant en l'entitat, i aquesta temporada n'hi ha una desena de nous, i només 5 han deixat el club.