Andorra la Vella.- Edgar Montellà va demostrar, aquest cap de setmana, el bon nivell que està travessant i es va imposar en la 48a Pujada a Sant Feliu de Codines. L'integrant del Programa de Joves Pilots de l'ACA va destacar que "hem fet una carrera de 10. L'hem preparat a consciència, des del 2017 no disputava la pujada de Sant Feliu i ha sortit gairebé et diria millor del que esperàvem. En la segona pujada d'entrenaments ens hem quedat a 1 dècima del rècord de la prova. En les de carrera, les prestacions han seguit millorant, els cronos ho demostren". Sobre el desenvolupament de la cursa, Montellà va comentar que "en la primera hem millorat el temps de Ramonet del 2016, que fins a aquest moment era el millor registre aconseguit en la pujada de Sant Feliu. En la segona i última no hem baixat de 2'13" però ens hem quedat molt a prop. Sens dubte un dia per recordar".
Per la seva part, Marc Solsona, va aconseguir completar la pujada en una meritòria cinquena posició. L'integrant del programa de Joves Pilots de l'ACA va comentar que "veníem de la Trona i Portugal en què les pujades es van desenvolupar de manera molt positiva per a mi. Aquí a Sant Feliu, a la segona d'entrenaments, una virolla, gairebé li dono a la tanca, em va descol·locar una mica. Va ser com si fes un pas endarrere en la meva línia ascendent fins a aquest moment". Solsona va afegir destacar la labor del seu equip i va afegir que "l'ajuda del meu equip va resultar fonamental per a recuperar la confiança i afrontar de manera positiva les dues pujades de carrera, les hem completat sense problema i a més millorant de manera notable el crono de la pujada inicial".
De la Casa, podi en turismes
Qui va aconseguir tornar a pujar al podi va ser Gerard de la Casa en la categoria de turisme. El pilot va comentar que els Porsche continuaven sent una referència i va posar en relleu que "el cotxe va perfecte, nosaltres no tant. És clar que ens anem acostant als cronos que fèiem amb les anteriors mecàniques però no arribem a igualar-los. Sens dubte és un treball que hem d'anar fent perquè és evident que el marge de millora del Ford és gran. Un treball que cal continuar fent de manera progressiva. Com he comentat en alguna ocasió, amb tota la seva potència el Ford és difícil de mantenir a la carretera".