Andorra la Vella.- El Grup Pyrénées i el MoraBanc Andorra han renovat l'acord de patrocini que els uneix, i ho han fet per a les properes dues temporades. Així ho han escenificat aquesta tarda al centre comercial el president del grup, Patrick Pérez, i el del Bàsquet Club Andorra, Gorka Aixàs. L'acte també ha comptat amb la presència de la ministra de Cultura i Esport, Sílvia Riva. "Agraïm la col·laboració i la confiança una temporada més. Nosaltres som una marca de país, i volem estar conjuntament amb les altres marques de país, i se'ns dubte, Pyrénées és una d'elles" ha manifestat Aixàs, que ha recordat que ja són 8 temporades consecutives les que la col·laboració està vigent.
Per part del grup comercial, el seu director de màrqueting, Àngel Alonso, ha destacat que "és una renovació molt important per nosaltres. Fem moltes iniciatives perquè som motor de país i ens agrada estar al costat d'altres institucions que són motor de país, i el MoraBanc n'és un altre. És un dia de celebració" a banda de desitjar "molts èxits" al club en la temporada que comença aquest diumenge davant del Real Madrid.
Quant a les zones on es podrà veure el patrocini, aquest repetirà la ubicació en els pantalons que ja tenia la temporada passada. No obstant això, pel que fa a la pista, la presència de Pyrénées es veurà lleugerament ampliada. Aixàs, tot i que no ha donat detalls de les xifres, ha confirmat que "és un dels patrocinadors més importants que tenim".
El poliesportiu tindrà un 40% d'aforament
La primera jornada de la Lliga ACB es disputarà aquest cap de setmana, i el Poliesportiu podrà comptar amb un 40% d'aforament segons han indicat des del club. "Aquesta setmana és així, i ja sabem que les coses canvien cada 15 dies, i així que si la situació millora esperem que en el proper partit tenir més aforament autoritzat" ha indicat Aixàs que s'ha mostrat "optimista i ambiciós" de cara a la temporada i ha afegit que "estem satisfets amb l'equip que hem aconseguit".